در حال بارگذاری ...

نمایش «حکایت لوطیان مرد رِند» روایت شد

نمایش «حکایت لوطیان مرد رِند» به کارگردانی کیوان حبیبی در قزوین به روی صحنه رفته است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قزوین، نمایش « حکایت لوطیان مرد رند » به نویسندگی یدالله آقاعباسی و کارگردانی کیوان حبیبی در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از ابتدای مهرماه کار خود را آغاز کرده است.

حکایت لوطیان مرد روایت پدر و پسری است که زندگی سختی دارند و پدر، تنها سرمایه زندگی خود که یک گاو است را به پسر می سپارد تا با فروش آن برای کار خود سرمایه ای به دست آورد که در این مسیر پسر با چالش هایی روبرو می شود.

نمایش «حکایت لوطیان مرد رند»  کاری از گروه تئاتر هنر معاصر و در حوزه نمایش کودک و نوجوانان است و با توجه به نمایشنامه فاخری که دارد از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مورد حمایت قرار گرفته و به منظور در دسترس بودن برای علاقه مندان، کتاب این نمایش نیز به چاپ رسیده است.

کیوان حبیبی، علی رئیسی، محسن خانعلی پور، بهمن سخاوت فر، فریناز شیرخانلو، امین قاسمی و عرشیا حسن زاده بازیگران این نمایش هستند که تاکنون بیش از 55 اجرا را تقدیم به علاقه مندان حوزه نمایش کودک و نوجوان کرده اند.

گفتنی است این نمایش تا پایان اسفندماه روی صحنه خواهد بود و علاقه مندان می توانند به تماشای این نمایش بنشینند.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نظرات کاربران