در حال بارگذاری ...

نمایش کودک «بچه روباه راستگو» به کار خود پایان داد

نمایش کودک « بچه روباه راستگو» به کارگردانی لیلا کلیایی در سالن نمایش کتابخانه امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قزوین، نمایش کودک «بچه روباه راستگو» که از اول آبان تا پایان بهمن ماه 1402 روی صحنه رفت. با بیش از 60 اجرا در سالن نمایش کتابخانه امام خمینی (ره) به کار خود پایان داد.

این نمایش کاری از گروه تئاتر ماسک بود که به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی لیلا کلیایی در سالن نمایش کتابخانه امام خمینی(ره) و در پاییز و زمستان به روی صحنه رفت.

نمایش « بچه روباه راستگو» روایت بچه روباهی است که نمی خواهد همانند والدین خویش فریبکار و مکار باشد، چرا که آن ها برای بدست آوردن غذا به سایر حیوانات جنگل کلک و حقه می زنند، ولی بچه روباه برخلاف راه و رسم آبا و اجدادش با راستگویی و درستکاری و محبت به حیوانات دیگر، دوستان بسیاری پیدا می کند و...

در این نمایش امیر امیدی راد، سهیلا کلیایی، وحید ابراهیمی، باران الله بخشی، امیر بهرامیان، مائده زرآبادی و ستایش رفیعی به ایفای نقش پرداختند و زینب ضمیری، راضیه احمدپور، فاطمه محمدی، زهرا سالاری، نیکتا امیر احمدی، مائده حسن پور و لیلی حاجیلو بازیسازی این نمایش را بر عهده داشتند.

 




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نظرات کاربران