در حال بارگذاری ...
نمایش منتخب جشنواره بیست و پنجم به صحنه رفت

نمایش «حکایت نادر خان و چند روایت نا معتبر از زری خانم» به صحنه رفت

نمایش «حکایت نادرخان و چند روایت نامعتبر از زری خانم»، به کارگردانی میثم ملازینل، از هفتم آذر در تماشاخانه علامه رفیعی قزوین به‌صحنه رفته است و اجرایش تا ۲۷ همین ماه، ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قزوین، نمایش «حکایت نادرخان و چند روایت نامعتبر از زری خانم»، به نویسندگی پویان اصغری و کارگردانی میثم ملازینل، در قزوین روی صحنه رفته است.

این نمایش با بازی کمال زارعی، نسیم پاییزی، امیر نوری، حدیثه درشید، نازنین فتحی، مرضیه گنجعلی و رامان ملازینل، کاری از گروه نمایش «ژاو» است.

«حکایت نادرخان و چند روایت نامعتبر از زری خانم»، داستان خانواده‌ای ساده و  اصیل ایرانی است که فاصله میان باور و وظیفه را به چالش می‌کشد و ...

این نمایش در بیست‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر قزوین، در چهار شاخه بازیگری سوم مرد (کمال زارعی)، دوم بازیگری زن (نسیم پاییزی)، دوم کارگردانی (میثم ملازینل) و تقدیر نمایشنامه‌نویسی (پویان اصغری)، جایزه کسب کرد و به عنوان یکی از دو اثر منتخب، به جشنواره منطقه‌ای فجر معرفی شد.

«حکایت نادر خان و چند روایت نامعتبر از زری خانم»، از ۷ تا ۲۷ آذر ۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه علامه رفیعی قزوین به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران