در حال بارگذاری ...
با کارگردانی سعید چگینی

«پاییز نگفته بود» در قزوین به صحنه رفت

نمایش «پاییز نگفته بود»، به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سعید چگینی که کاری از گروه تئاتر آبان است، از روز دوشنبه ۱۶ مرداد در قزوین روی صحنه رفته است و فردا (چهارشنبه ۲۵ مرداد) به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قزوین ، نمایش «پاییز نگفته بود»، به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی سعید چگینی، در تماشاخانه علامه رفیعی قزوین به صحنه رفته است.

علی رئیسی، نسیم پاییزی، لیلا کلیایی، سعید چگینی و امیر بهرامیان در این نمایش بازی می‌کنند. «پاییز نگفته بود» به تهیه‌کنندگی پارسا عابدی‌ها و حسام عابدی‌‌ها، کاری از گروه تئاتر آبان است.

این نمایش، زندگی سربازی را روایت می‌کند که شهید شده و سالهاست پیکرش به خانه بازنگشته است و از این رو برادرش قصد ازدواج با همسر او را دارد و ...

نمایش «پاییز نگفته بود» در جشنواره بیست چهارم استان قزوین، در هفت شاخه جایزه دریافت کرد و به جشنواره منطقه‌ای فجر سال ۱۴۰۱ نیز راه یافته بود.

«پاییز نگفته بود» که از ۱۶ مرداد روی صحنه رفته، تا ۲۵ همین ماه، ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه علامه رفیعی اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نمایش منتخب جشنواره بیست و پنجم به صحنه رفت

نمایش «حکایت نادر خان و چند روایت نا معتبر از زری خانم» به صحنه رفت
نمایش منتخب جشنواره بیست و پنجم به صحنه رفت

نمایش «حکایت نادر خان و چند روایت نا معتبر از زری خانم» به صحنه رفت

نمایش «حکایت نادرخان و چند روایت نامعتبر از زری خانم»، به کارگردانی میثم ملازینل، از هفتم آذر در تماشاخانه علامه رفیعی قزوین به‌صحنه رفته است و اجرایش تا 27 همین ماه، ادامه خواهد یافت.

|

نظرات کاربران