در حال بارگذاری ...
پیش از آغاز اختتامیه رویداد صاحبدلان

معاون هنری به شهدای گمنام ادای احترام کرد

محمود سالاری، معاون امور هنری که برای حضور در دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌المللی رویداد تئاتر صاحبدلان به شهر قزوین سفر کرده، روز پنج‌شنبه (اول تیر) برای تجدید میثاق و عهد با شهدای هشت سال دفاع مقدس، به مزار شهدای گمنام واقع در محوطه باز دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین رفت.

به گزارش ایران تئاتر، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با جمعی از مدیران و برگزارکنندگان رویداد صاحبدلان دقایقی پیش از آغاز مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره سراسری و اولین دوره بین‌الملل رویداد تئاتر صاحبدلان به محل مزار و یادبود شهدای گمنام در محوطه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین رفتند و با خواندن فاتحه، یاد رشادت‌ها و ایثار و جان‌فشانی‌های آنان را گرامی داشتند و نسبت به تمام شهدای ایران‌زمین ادای احترام کردند.

سالاری بعد از قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدا با هیئت همراه به سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین رفتند.

بخش بین‌الملل تئاتر صاحبدلان به دبیری محمود فرهنگ از 28 خرداد تا اول تیر با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در این استان برگزار شد.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نظرات کاربران