در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین خبر داد:

جشنواره تئاتر جوان به شکل رپرتوار برگزار خواهد شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین گفت: با توجه به اینکه کرونا وضع موجود جامعه را دچار دگرگونی کرده است و به همین دلیل در دو سال گذشته موفق به برگزاری جشنواره جوان نشدیم ، رپورتواری از آثار منتخب پس از بازبینی آثار به روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش تئاتر قزوین، بر همین منوال هر اثر نمایشی که قابلیت اجرا در جشنواره را داشته باشد به مدت ۳ شب میزبان علاقمندان هنر تئاتر خواهد بود.

وی عنوان کرد بیشتر از هر عاملی برای هنرمندان نمایش اجرای آن برای تماشاگران در شکل گیری اثر نمایشی تاثیر شایانی خواهد داشت،حبیبی یادآوری نمود هنرمندانی که مشغول تمرین برای شرکت در جشنواره جوان هستند بدون توجه به شایعات بی پایه و اساس تمام تلاش خود را برای زنده کردن اثر خود خرج نمایند،او گفت متاسفانه به جای اینکه سواد مجازی افراد در پیشرفت تفکر هنری به همه‌ی ما کمک نماید،محفلی برای کج اندیشان ساخته که با دروغ پراکنی از خود هنرمندی پوشالی ساخته‌اند،وی یادآور شد با توجه به اینکه اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول مستقیم انجمن هنرهای نمایشی است،هر گونه تغییر برای برگزاری جشنواره جوان توسط آن اداره به ما ابلاغ خواهد شد و ما نیز به شرکت کنندگان اطلاع خواهیم داد.
بر این اساس با توجه به اینکه سویه جدید کرونا تعطیلی تجمعات را به دنبال خواهد داشت در صورت مساعد بودن شرایط ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ماه زمان بازبینی آثار نمایشی خواهد بود.
حبیبی در پایان ضمن تشکر از صبوری همه هنرجویان و هنرمندان شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره تئاتر جوان،عشق آنها به هنر وزین تئاتر را ستود و برای هر گونه کاستی در این پهنه تلاش همگانی همه هنرمندان را خواستار شد.




مطالب مرتبط

با حضور جمعی از نمایندگان گروه های نمایشی استان؛

مجمع عمومی و سالیانه انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین برگزار شد
با حضور جمعی از نمایندگان گروه های نمایشی استان؛

مجمع عمومی و سالیانه انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قزوین، مجمع عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین عصر شنبه 8 اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان 13 گروه ثبت شده با هدف ارائه گزارش عملکرد سالیانه این انجمن برگزار شد. کیوان ...

|

نظرات کاربران