در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل ارشاد استان

از سه پوستر جشنواره قزوین نمایی شد

از پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین، هفدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس استان قزوین و هشتمین دوسالانه نقاشی و سومین دوسالانه طراحی استان با نام باغ ایرانی رو نمایی شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قزوین، آیین رونمایی از پوستر بیست و سومین جشنواره تئاتر استان قزوین، هفدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس استان قزوین و هشتمین دوسالانه نقاشی و سومین دوسالانه طراحی استان با نام باغ ایرانی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ معاون امور هنری و سینمایی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای، روسای انجمنهای فرهنگی و هنری و هیئت مدیره انجمن های فرهنگی و هنری برگزار شد.

دراین مراسم محمد حسین اسماعیلی گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این بوده است که فرصت را برای فعالیت انجمن‌های تخصصی فرهنگی و هنری فراهم کنیم و از رویدادهایی که انجمن‌های تخصصی برگزار می‌کنند حمایت نماییم.

وی افزود: بنای ما بر این است که این جشنواره هم به‌صورت حضوری و هم به صورت مجازی قابلیت اجرا داشته باشد. طبیعتاً اگر وضعیت کرونا بهبود پیدا کند جشنواره‌ها به صورت حضوری برگزار می شوند، اما اگر شرایط دشوار بود ظرفیت برگزاری جشنواره مجازی هم وجود دارد.

اسماعیلی گفت: پیش از این چنین تجربه‌ای از بیماری و محدودیت‌ها نداشتیم که بتوانیم تجربه اجرایی در این زمینه کسب کنیم، اما در تمام رویدادهایی که در یک سال گذشته برگزار شد توانستیم بعضی از خطاهای ناگزیر را بشناسیم و سعی کنیم آنها را ترمیم کنیم.

وی تاکید کرد: در ۶ ماهه دوم سالجاری برنامه ها و جشنواره های متعدد فرهنگی و ادبی و هنری در استان قزوین و توسط انجمن ها برگزار می شود و انشاالله حمایت های لازم از این رویدادها انجام خواهد شد.




نظرات کاربران