در حال بارگذاری ...
در دیدار اعضای هیئت امنای انجمن هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان فعال تئاتر با اعضای شورای شهر مطرح شد

خانه تئاتر قزوین به بهره برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای شهر گفت: ساخت مجموعه‌ی خانه تئاتر واقع در پارک ملت قزوین تا پایان دوره‌ی این شورا به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قزوین، هنرمندان تئاتر قزوین با حضور در صحن شورای شهر و دیدار با اعضای شورا از زحماتی که آن‌ها برای خانواده تئاتر انجام داده اند قدردانی نمودند.

در این جلسه کیوان حبیبی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان طی سخنانی با تشکر از کمیسیون فرهنگی شورای شهر یادآور شد که هنرمندان تئاتر این تلاش بی وقفه  شورای شهر برای ارتقا هنر نمایش را در حافظه ی تاریخی خویش به یادگار ثبت خواهند کرد،

قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای شهر نیز عنوان کرد که تمام تلاش اعضای شورا و شخص شهردار  بر این است که ساخت مجموعه‌ی خانه تئاتر واقع در پارک ملت قزوین تا پایان دوره‌ی این شورا به اتمام برسد.

قابل ذکر است بازسازی سالن تئاتر علامه رفیعی، ساخت مجموعه خانه تئاتر، ثبت کوچه دانش چهارم به نام مرحوم ناصر ایزدفر از مهم‌ترین کارهایی ست که شورای شهر قزوین برای اعتلای هنر نمایش انجام داده است که بسیار قابل تقدیر و ارزش‌گذاری ست.

در این جلسه کیوان حبیبی، مرتضا نجفی، مهدی احمدی،ا میر رجب پور، آذر متفکر و آزاده کرمبخش به عنوان نماینده  خانواده تئاتر قزوین حضور داشتند.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نظرات کاربران