در حال بارگذاری ...

جشنواره تئاتر استان قزوین برگزیدگان خود را معرفی کرد

نمایش «قاقماق»  نوشته حامد مکملی  و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین و نمایش «پانما»  نوشته مجید کاظم زاده مژدهی و  کارگردانی میثم ملازینل از قزوین

به گزارش تئاتر قزوین، آراء هیات داوران نوزدهمین جشنواره تئاتر استان قزوین مهرماه 1395 به شرح زیر اعلام شد:

جایزه بهترین پوستروبروشور نمایش:

لوح تقدیر به همراه دو میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد به فریبا سلیمانی طراح پوستر و بروشور نمایش دوئل روسی از شهرستان قزوین.  

جایزه بهترین موسیقی نمایش :

لوح تقدیر به همراه سه میلیون ریال اهدا شد به شاهین خداوردی و امیررضا میرقشینی برای نمایش سحوری از قزوین و همچنین گروه موسیقی نمایش دوئل روسی از شهرستان قزوین.

جایزه بهترین طراحی نور:

لوح تقدیر به همراه دو میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد به امیر امیدی‌راد برای نمایش قاقماق از شهرستان قزوین.  

نمایشنامه نویسی

هیئت داوران دراین بخش از رتبه بندی صرف نظر کرد و از دو متن نمایشی بومی ، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال تقدیم شد به پویان اصغری برای نمایشنامه «دوئل روسی» و نمایشنامه «پرولوگ در هشت دقیقه» از شهرستان قزوین.

طراحی صحنه :

تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار به همراه چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد به مرتضی نجفی طراح صحنه نمایش قاقماق از شهرستان قزوین

لوح تقدیر به همراه سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد به اشکان اسلامی طراح صحنه نمایش دوئل روسی از شهرستان قزوین

بازیگری خانم ها :
هیات داوران پس از بررسی های لازم و تبادل آراء در خصوص بازیگری رتبه اول به هیچ انتخابی نرسید  .

جایزه دوم بهترین بازیگر زن: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به چهار میلیون ریال اهدا شد به حمیرا موسوی برای بازی درنمایش پرولوگ در هشت دقیقه از شهرستان قزوین.

جایزه سوم بهترین بازیگرزن : لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال  اهدا شد به سمیرا ضابطی بازیگر نمایش پرولوگ در هشت دقیقه  و آزاده کرم بخش بازیگر نمایش قاقماق .

در بخش تقدیرها :

لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال اهدا شد به ندا بارانی برای نمایش عوض بدلو از شهرستان البرز

لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال اهدا شد به عاطفه یکتا برای نمایش عوض بدلو از شهرستان البرز

 بازیگری آقایان :

جایزه اول بهترین بازیگر مرد : تندیس جشنواره ، دیپلم افتخار به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد به میثم گودرزی  برای بازی در نمایش «پانما».

جایزه دوم بهترین بازیگر مرد: لوح تقدیر به همراه چهار میلیون ریال اهدا شد به حامد مکملی برای بازی در نمایش «قاقماق» از شهرستان قزوین و وحید عبدالله‌بگلو برای بازی در نمایش «پانما» از شهرستان قزوین.

جایزه سوم بازیگری مرد: لوح تقدیر به همراه سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد به هر کدام سعید چگینی برای بازی در نمایش های «دوئل روسی» و «پرولوگ در هشت دقیقه» از شهرستان قزوین و پیام نوروزی برای بازی در نمایش «قاقماق» از شهرستان قزوین.

در بخش تقدیرها :

لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال اهدا شد به بهنام علی بخشی برای بازی در نمایش «سحوری» از قزوین  و کمال زارعی بازیگر نمایش «کشکاب» از تاکستان.

کارگردانی :

جایزه اول بهترین کارگردانی: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار به همراه شش میلیون ریال جایزه نقدی  اهدا شد به مرتضی نجفی  برای  کارگردانی نمایش «قاقماق» از شهرستان قزوین.

جایزه دوم بهترین کارگردانی: لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی  اهدا شد به میثم ملازینل  برای  کارگردانی نمایش «پانما» از شهرستان قزوین.

جایزه سوم بهترین کارگردانی: لوح تقدیر به همراه چهار میلیون ریال جایزه نقدی  اهدا شد به سعید چگینی  برای کارگردانی نمایش «دوئل روسی» از شهرستان قزوین.

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره :

 لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به دلیل روانی در اجرای اثر نمایشی و هماهنگی مناسب گروه و نیز ظرافت و صداقت عوامل اجرایی در نمایاندن موضوع و محتوای اجتماعی اثر اهدا می شود به گروه نمایش «حال همه ما خوب است» از شهرستان قزوین

آثار برگزیده نوزدهمین جشنواره تئاتر استان قزوین :

   هیات داوران دو نمایش را جهت معرفی به اداره کل هنرهای نمایشی کشور و دبیرخانه بین المللی تئاتر فجر بدون هرگونه الویت اعلام نمودند.

1 . نمایش «قاقماق»  نوشته حامد مکملی  و کارگردانی مرتضی نجفی از قزوین

2. نمایش «پانما»  نوشته مجید کاظم زاده مژدهی و  کارگردانی میثم ملازینل از قزوین

 

داوری این جشنواره توسط علیرضا داوری ، سعید خیرالهی و علی ایزدی انجام گرفت .

 




نظرات کاربران