در حال بارگذاری ...

درخشش هنرمندان قزوینی در چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ایی طلوع زنجان

 آیین اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر «معلولان طلوع» با حضور هنرمندانی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و قزوین در زنجان برگزار شد.

به گزارش تئاتر قزوین،‌ در نخستین روز چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر «معلولان طلوع» که از 10 اسفند به مدت چهار روز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد، «جزیره انسان‌ها» نوشته پویان اصغری و کارگردانی آذر متفکر از قزوین با حضور هنرمندان اجرا و موفق به کسب جایزه اول بازیگری زن همراه توسط آذر متفکر، جایزه اول موسیقی توسط فرامرز نصیری، جایزه دوم طراحی صحنه توسط مرتضی نادی‌فر و جایزه دوم طراحی لباس توسط معصومه پیرولی شد.

در بخش معلولان جسمی حرکتی نیز هنرمندان قزوین موفق به کسب 4 جایزه شدند. هدیه سمیع، صالح هندوپور، سروش هندوپور و فرشید زرآبادی پور هنرمندان معلولی بودند که جایزه گرفتند.

     در روز سه‌شنبه 11 اسفند، نمایش «وقتی در باز می‌ماند» به کارگردانی احسان خوش‌خو از قزوین به صحنه رفت و جوایز زیادی را از آن خود کرد.

احسان خوشخو رتبه دوم کارگردانی، محمد دانه‌واش رتبه دوم نویسندگی، داود امامقلی رتبه دوم بازیگری مرد همراه، سهیلا کلیایی رتیه سوم  بازیگر زن همراه و ساناز گودرزوند چگینی معلول جسمی حرکتی جایزه دوم بازیگری زن را از آن خود کردند.

    قطب‌الدین صادقی، نماینده هیئت داوران چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان طلوع در این مراسم گفت: جشنواره یک امر مقدس است که تمامی نفرات شرکت کننده در آن همانند اعضای یک خانواده هستند و با مودت و دوستی در کنار هم لحظات خوش زندگی را سپری می‌کنند.

   نماینده هیئت داوران چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان طلوع با اشاره به اینکه توانایی معلولان با هنر تئاتر شکوفا می‌شود، گفت: معتقدم دادن اعتماد به نفس و جایگاه خوب به معلولان از وظایف اصلی ما است.




نظرات کاربران