در حال بارگذاری ...

راه یابی دو نمایش از استان قزوین به چهارمین جشنواره منطقه‌ایی تئاتر طلوع زنجان

        نمایش «جزیره انسان‌ها» نوشته  پویان اصغری و کارگردانی آذر متفکر کاری از گروه تئاتر  هنر معاصر  با همکاری انجمن حمایت از معلولین ذهنی مهر افروز  به اتفاق آراهیئت بازبین برای شرکت در چهارمین جشنواره منطقه ای«طلوع» زنجان انتخاب شد .

       این نمایش داستان 5 نفر است که در جزیره ایی دور افتاده به نام  دازآ زندگی می کنند که با آمدن مردی از دریا ، آرامش و دوستی از میان آنها می رود  تا اینکه با تولد زنی از دریا و با همفکری او زندگی و آرامش گذشته شان را از مرد پس می گیرند . . .

       این نمایش 6 بازیگر دارد که 4 بازیگر آن از افراد کم توان ذهنی هستند . در ضمن این گروه در سال گذشته نیز با نمایش«شاپرک خانم» به نویسندگی بی‍ژن مفید در سومین جشنواره تئاتر معلولین در تبریز شرکت داشت که موفق به دریافت جوایز بسیاری گردید و توانست در میان 12 گروه اجرایی به عنوان سومین اثر برگزیده معرفی گردد .عوامل اجرای این نمایش : بازیگران : آذر متفکر ، نیلوفر ناظری ، صالح هندوپور ، سروش هندوپور، فرشید زرآبادی ، هدیه سمیع و مشاور کارگردان : کیوان حبیب ، طراح صحنه : مرتضی نادی قر ، طراح لباس :معصومه پیرولی ، طراح گریم : مهناز حاجی علیلو.

  نمایش« وقتی در باز می ماند» به نویسندگی آقای محمد دانه واش و کارگردانی آقای احسان خوشخو  دومین اثر معرفی شده توسط هیئت بازبین (آقایان : دکتر شفیعی، حمید کاکاسلطانی  و علی آقاجانلو) از استان قزوین برای شرکت در این جشنواره می باشد .

   عوامل اجرایی این نمایش : بازیگران : سهیلا کلیایی ، داود امامقلی ، ساناز گودرزوند چگینی،عنایت عبدی و سیدرضا حسینی، دستیار کارگردان : رویا دانشجو ، موسیقی و افکت : سیدرضا حسینی.




نظرات کاربران