در حال بارگذاری ...

افتتاح دفتر انجمن تعزیه استان قزوین در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی

به گزارش سایت ایران تئاتر، نشست اهالی هنر نمایش تعزیه استان با احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر سهشنبه سوم آذرماه برگزار شد.

این مراسم  با استقبال وحضور گسترده دوستداران این هنر وبه مناسبت افتتاح دفتر انجمن تعزیه به نام علمدار کربلا دراداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار گردید. دراین مراسم اسلامی نماینده تعزیه خوانهای استان ضمن تسلیت ایام از دکتر احمدی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی بابت حمایت های بی دریغ خود از این هنرمندان واسکان واهداءدفتر انجمن تعزیه تقدیر وتشکرکرده وافزودند ما به دنبال جمع آوری بانک اطلاعاتی این عزیزان در کل استان هستیم وادامه دادندکه ان شاءالله با پیگیری های مستمرو با کمک مسئولین استانی بتوانیم محلی  دائمی  وثابت را برای اجرای این هنر فاخر دراستان در نظر بگیریم .بعداز صحبتهای اسلامی مداحین اهل بیت هریک مدحی در مقام اهل بیت ومخصوصا حضرت ابوالفضل (ع) ارائه کرده وحاضرین را به فیض رسانیدند.

در ادامه این برنامه احمدی نیز با تسلیت ایام اربعین حسینی به حاضرین در جلسه خاطرنشان کردند که این اداره کل درحد توان خود ازهیچ کمکی به انجمن تعزیه دریغ نخواهد کرد .شایان ذکراست در پایان این مراسم  نماز مغرب وعشاء به جماعت در نمازخانه اداره کل برگزار گردید




نظرات کاربران