در حال بارگذاری ...

نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» در قزوین اجرا شد

نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به کارگردانی محمد مهدی شهرتی امشب در قزوین به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قزوین، نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» کاری از گروه تئاتر البرز که به نویسندگی مهدی نصیری و کارگردانی محمد مهدی شهرتی است، امشب یکم اسفندماه در تالا نمایش علامه رفیعی پس از 15 اجرا به کار خود پایان می‌دهد.

حمید بیرقدار، میلاد شهرتی، سمانه قزوینی، زهرا امینی، محمد حسین کاظمی، فاطمه کاکاوند، مهمد مهدی ملاشاهی و علی اصغر طاهرخانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» با اجرای موفق در بیست و پنجمین جشنواره استانی تئاتر قزوین در چند بخش کاندید دریافت جایزه گردید که در بخش بازیگری مرد «میلاد شهرتی» توانست رتبه سوم این بخش را ازآن خود کند.

نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به حکایت روابط فی مابین چند زن و شوهر می‌پردازد که در موقعیت سخت جنگ قرار گرفته اند و هر کدام  دارای فرهنگ و جغرافیای متفاوتی از ایران هستند و در این میان سعی می کنند با مشکلات و چالش های بوجود آمده دست و پنجه نرم کنند ولی آنها از آنچه در آینده برایشان رخ می دهد نا آگاه هستند و...

گفتنی است این نمایش در انجمن هنرهای نمایشی شعبه شهرستان البرز - دفتر محمدیه تولید شده است.




مطالب مرتبط

برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی
برگزیدگان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی معرفی شدند

نمایش‌های ایرانی؛ جلوه‌ای از مردمی شدن جشنواره میراث فرهنگی

علی دارابی، قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، حضور بخش نمایش در جشنواره ملی چندرسانه‌ای را جلوه‌ای از مردمی شدن این رویداد هنری معرفی کرد.

|

نظرات کاربران