در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

نشست هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین برگزار شد

جلسه هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف برنامه‌ریزی هرچه بهتر فعالیت های تئاتری در سال ۱۴۰۰ با توجه به ایام کرونایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قزوین، «محمد حسین اسماعیلی» در این جلسه که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از همت والای هنرمندان تئاتر برای روشن نگه‌داشتن چراغ تئاتر در شرایط بحران کرونا و تعطیلی سالن‌های نمایش، گفت: امسال باید بپذیریم که با توجه به وجود شرایط کرونایی باید نسبت به برنامه ریزی بر اساس واقعیت های موجود اقدام کنیم تا هم تئاتر تعطیل نشود و هم سلامت هنرمندان حفظ شود.

  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با تأکید بر اینکه رویدادها و جشنواره های تئاتر در راستای انتظار به‌ حق هنرمندان تئاتر استان باید مورد توجه قرار گیرد افزود: امسال به‌ واسطه شیوع بیماری کرونا و اهمیت سلامت هنرمندان و مخاطبان و جهت رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی از سوی ستاد مقابله با کرونا، رویدادها به صورت تلفیقی از اجرا و مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام تلاش اداره کل ارشاد قزوین و انجمن نمایش استان این است که در زمینه هایی چون آموزش، جشنواره ها، کارگاه های هنری، تجلیل از پیشکسوتان، توجه به تئاتر شهرستان ها، توسعه و تکمیل پلاتوهای تئاتر موجبات زنده نگه‌داشتن جریان تئاتر در استان فراهم شود.

این جلسه با حضور «محمد حسین اسماعیلی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان قزوین، امیر ملاحسنی معاون هنری سینمایی، «علی محمدبیگی» کارشناس مسئول تئاترِ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  «کیوان حبیبی» رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان، «مرتضی نجفی» از فعالان تئاتر استان و عضو انجمن نمایش و «مهدی احمدی» از اعضای هیئت مدیره انجمن نمایش برگزار شد .

 همچنین اعضای حاضر در جلسه در خصوص شیوهای برگزاری رویدادها و جشنواره ها در ایام کرونایی، برگزاری جشنواره تئاتر جوان، حمایت از گروههای تئاتری استان، برگزاری انتخابات و ثبت رسمی انجمن و ساماندهی و توسعه فعالیت های نمایشی در سطح استان به بحث و گفتگو پرداخته و تصمیمات لازم گرفته شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران