در حال بارگذاری ...

نمایش «دوئت تنهایی» با استقبال هنرمندان به روی صحنه رفت

نمایش « دوئت تنهایی» در میان استقبال تماشاگران و با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قزوین به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر قزوین، هشتمین روز از اجرای نمایش «دوئت تنهایی» نوشته سارا الهیان و طراح،کارگردان  میثم ملازینل  با حضور: «حمیده زرآبادی» - نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی-، «مریم بیدخام» - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری-، «مهدیه السادات قافله باشی»- رییس کمیسیون فرهنگی شورا اسلامی شهر قزوین، پیشکسوتان هنر و جمع زیادی از هنرمندان برگزار شد.
«دوئت تنهایی» روایت بیژن و همسرش فروغ می باشد که از تهران مهاجرت کرده و به ناچار در شهر طبس زندگی می کنند، صبح یکی از روزها معدنی که بیژن در آن مشغول به کار بود آوار شده و 40 نفر در آن مدفون می شوند. بر حسب تصادف نام بیژن هم در لیست مدفون شدگان اعلام می شود در این میان فکری به ذهن بیژن و فروغ می رسد و تصمیمی که آنها می گیرند، زندگی شان را تا مرز تباهی پیش می برد و حال، یکسال از آن تصمیم گذشته است...
این نمایش تضعیف اخلاق، عدم صداقت و پیامدهای فقر در خانواده و جامعه را به چالش می‌کشد.
در «دوئت تنهایی» میثم گودرزی، لیلا شاقلانی، محمد قویدل، حامد خسروی به ایفای نقش می پردازند.
مرتضی نجفی طراحی صحنه و مهدی احمدی آهنگسازی این نمایش را انجام داده اند.
«دوئت تنهایی» با همکاری واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری و انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین توسط گروه تئاتر« ژاو » تولید شده است و تا پانزدهم تیرماه 1397، همه روزه ساعت:20:30 در سالن نمایش کتابخانه امام خمینی(ره) واقع در خیابان دانشگاه، کوچه پست به روی صحنه می رود.
 




نظرات کاربران